glass e gott.

fullbokadevecka
mån : skola till 15 jobb till 21.30
tis: plugg till 15 jobb till 21.30
ons: plugg hemma, barnvakt, kolla lägenhet, fotografjokksmöte med idun, bestämma bildera syrran ska beställa, tvätta
tors: seminarium, möte på jobbet, ev. plugg, fadderfest
fre: däckad fram till att jag ska jobba kväll
lör: fotografering for idun maybe some parteeiii later
sön: död men iväg och jobba kväll senare
därefter tentavecka!

skulle läsa igenom sista artikeln och översätta de jag inte fattade inför tentan nästa vecka.
men efter att jag (finally) städat slog skärmsläckaren på datorn. bilderna med ögonblick från glada festliga stunder i livet byttes ut på skärmen.
alltfrån sommaren på cypern till att jag satt och pussade på pär.
det har varit en bra tid sedan jag kom tillbaka hem till svealand.
jag blev alldeles nostalgisk ocg lycklig över hur det har gått.

för ett år sedan var jag krossad och förstörd. i ett försök att göra allt bättre bokade jag mina biljetter till napaland. och det blev bättre.
sen jag satte mig på flyget mot napaland har vinden vänt. visst har den blåst upp och ner.
fast så lågt det var efter tyskland har jag klarat mig ur.

nu är jag i sambotankar med pär och strax åker jag på denna sommarens äventyr; åland!
kommer dock bli jobbigt från p.
thats the way it is.
först ska jag bara avklara en tenta som jag inte fattar mycket av.
inte att det är svårt men jag vet inte vad tusan vi håller på med eller ska plugga på.
men nu e det bara att köre påt!

den och en litteratur uppgift sen e de suuuuummmmmer!
bäst av allt.. två månader utan e dyr hyra att betala.. glasssss e goottt!


e.

image592


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0