soliga pjucks.

image574

satt i solen utanför skolan i två timmar.
morgonen hade börjat med minus sju grader. jag hade dubbla leggings.
det hade man inte behövt. det blev varmt i solen och för en gångs skull var föreläsningsalen dövarm.
mest för att en viss ventialtion förmodligen tagit semster.
för det var ingen skön värme.
noll syre och femtio illaluktande molekyler från typ 80 pers. jamjam.

image575
så här pigg o gla blir man av den unkna salen.



after school.

satt i solen igen och väntade in elin och ida.
en minilunch på mat och muffin.
mangocreme i en clubsandwich fy satan vad gott. ska införskaffas.
elin hade bråttom till en ny kläckt bebis släkting /vän.
ida skulle också hem. men vi fastnade på skopunkten och jag skyller på henne att mitt begär tog över.
hade hon bara gått till H&M och hem som hon skulle hade jag troligen inte köpt 3 nya vårskor.
fuck my budget in the ass liksom. (dock 3 betala för 2)
men gooosh i löööve my shoes.
ett par slit och släng svarta pumps som jag letat läänge efter.
ett par likadana blå till mina lackleggings.
OCH ett par tygskor som jag planerat inför våren.
så de behövdes ju egentligen....
och alla skorna är super skööööna. tro mig jag ska bo i tygisarna.

nu ska jag smaka på freebase gratängen med tacosåspinapple och kassler.
rester som var tvungen att användas.
det och qinoua.
slir i magen.

trött.

e.

image577


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0