vitlökssnor.


just nu tycker jag måttligt synd om mig själv.
ska upp och jobba. klockan står på 7.
jag vaknar vid halvsex. hostar och tät i näsan.
andas jag med munnen hostar jag. andas jag med näsan andas jag inte alls.
hostar för varje andetag.
stackars linda i sängen bredvid.
upp för att tro det blir bättre om jag rosslar lite på toaletten. det blev det inte.
så klockan 6 gick jag ut i köket/vardagsrummet och här sitter man.
snorig, hostig och stinker vitlök från gårdagens aioli festival.
vi picnica i stadhusbacken till tonerna av håkan hellström som spelade på rockoff igår.
räkor, barre, avocado und som vitlöksfest.

milla har by the way kommit på det nicknamet själv då hon kallar sig själv det.
matilda är väl egentligen tilda nick. men sötisen tog ett eget eller något som mer hör till camilla.


5 dagar kvar.


e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Usch vad trist!! =( Och drygt att behöva jobba..jag har iaf jobbat in mina timmar i början av veckan, så jag är ledig idag. Tack för det! Krya på dig med gumman!! Hmm..man vill ju vara frisk när det äntligen är sol ute! Bakterierna frodas ju i solen..grr..men lite måste jag väl allt få vara ute idag...lr vad tycker sjuksköterskan? ;) ha en bra dag!! Puss på dig!

2008-07-25 @ 10:37:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0