skulle vilja gå på ett boxpass, jag är förbannad.


tröttheten tar över. jag tror hjärnan börjar bli trött.

förbannad blev jag. så förbannad så jag grina.
hatar att grina när jag är arg. då ser man inte särskilt arg ut.
men när man försöker förklara en situation och personen man förklarar för vägrar lyssna blir man rätt irriterad.
han vägrade verkligen fatta vad jag menade.
"men johnny lyssna så jag får säga vad jag menar"
men så fort jag började förklara spottade han någor tillbaka.
det han sa var inte det jag pratade om.
men han vägrade ju lyssna så han får väl tro att jag grina för att jag fick jobba met imorse än han.
jag kan jobba dubbelt om det så behövs bara vi kommunicerar med varandra och berättar för varandra hur man ligger till så spelar det ingen roll vem som gör mest och inte.
jag var förbannad för att han inte lyssnade för det första och för att han inte så imorse hur det låg till.
"ja men jag sa det ju nu"
NU??? klockan är två? man måste prata på ett jobb för att få det att flyta också.
men nej johnny du vägrade lyssna på mig så låt det va. tro inte att du kan behandla mig hur du vill bara för att jag är vikarie.
jobba kan jag och jag kan jobba tills jag blöder men funkar inte kommunikationen då blir jag irriterad så enkelt är det, för då tror jag att ni segar ut ert arbete för att slippa undan. hade ni bara sagt som det var när jag kom in hade jag ju vetat och gillat läget liksom och hjälpt er.

åhhhhhh så irriteradne att han vägrade lyssna för han fattade inte vad jag var arg på.
han trodde jag grina för att du kallade mig lilla chefen på skoj.
nej vet du vad så mycket kan jag ta, men jag reagerade på det för att morgonen hade varit som den varit.
att inte lyssna är brist på respekt.
men då vet jag då ska inte prata med dig i onödan.

----

det var det om arbetsdagen.
när jag kom till sparhallen för att handla snurrade det i skallen.
igår gjordet det också.
10dagars maratonet börjar ta ut sin rätt.
jag som jobbat runt 16 dagar i streck förr utan problem.

och just nu saknar jag p så mycket.
jag vill fulgråta. snora och hulka.

somna i ps famns.
åh.


3 dagar kvar.

e.







Kommentarer
Postat av: Ida

gumman då...trist att behöva sitt där borta på den jäkla lilla ön och bråka med nån konstigt karl!! =( klart kommunikationen måste funka när man jobbar ihop...drygt!! men snart syns vi gumman, håll ut!! tänker på dig!! puss pusss

2008-07-06 @ 18:40:43
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0