mojito och packning.


tog aldrig med kameran igår.
last night out at the island.
jag och linda jobbade kväll idag så vi tog en liten utgång igår.
började med grill på lilla holmen, vin och gött kött.
vandrade mot stadshusbacken för att lyssna lite på last rockoff day. där pimplade vi två öl och rullade senare till indigo.
där stötte vi på camilla coh anna-carin från jobbet. ganska tomt där inne men fullt på uteserveringen. sommar i bott!
sedan fylldes insidan på och det var varmt überalles! men gött.
mojito och tranbärvodka lyxade jag till med!
träffade danielle och shaka lite med henne på golvet och linda syntes inte bakom en kusin haha.
sedan dissade vi djn och gick ut där cica befann sig.
helt galet mycket folk så dags där ute. plötsligt var jag utomlands.
plötsligt blev jag sentimental och kom på nåt sätt på att lite kommer jag sakna vissa saker.
samma var det ikväll på jobbet. det var som en skola innan skolavslutning inför sommarlovet.
ni vet så där lugnt och tyst som det blir.
som om alla andas ut och tänker att nu är det över.

ikväll var första och enda kvällen jag och linda jobbade ihop. vi var visserligen i olika grupper men ändå.
jobbar lika de 2 sista dagrna också... shit pommes kors i taket liksom.

ikväll har vi börjat packa väskorna.
min väska är stor.
bildbevis. börrnii får plats i den.





bakis barran?
somna visst i min väska höööör duuuu!


e.

Kommentarer
Postat av: em

Åker ni hem på onsdag eller?? 4dagar kvar tills flytten då. 1aug! Hur känns de? =)



Välkommna hem till Karlstad !! :D

2008-07-27 @ 22:44:16
Postat av: Cica

Det var roligt att vi hann sågs en liten sväng i lördags innan ni far hemåt. (",) Kan det möjligtvis vara "tant B" du citerar med höööör duuuu!? Ha ha ha... Kram på dej

2008-07-28 @ 08:48:15
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0