millan, sis och danne.


så kom sis, milla och danne till ön.
något trötta men milla var glad att se mig, hon kom springandes med armarna öppna... åhhhh! så gjorde hon nästa dag jag kom också. ja man smälter ju som smör.
på tisdagen var det en öl på dinos och hesburger innan för snabb mat.
onsdagen slutade jag vid 14 och kom till hotellet och vi gick och fika.
italiensk glass... vanlij och vitchoklad glass med lite chokladsås satt rätt nice!
där satt vi och det var så varmt och skönt... summer is here!
senare skulle vi käka i hamnen det blev en öl där och var ekonomiska och käkade på dinos och tog happy hour öl haha. dock blev jag bjuden.. but why? ni är inte rika ni heller ju! så jag köpte jennys blomvattnare hon hittade på jussis keramik. den var vädigt fin, funderar på att köpa en egen till mitt och ps bohag. ;)
åh tänker bara på flytt  hela tiden. wish i had money liksom.
så är frustrationen synlig över att vi har varit ifrån varandra 2 månader. vi hamnar lätt i dispyter som inte borde bli en stor grej och bådas humör är åt helvete och jag tror båda tänker knasigt nu. bara för att vi saknar varandra och inte fungar som vi ska utan varandra.
soon baby soon.

så det vart 4 öl igår och det kändes i min sjuka kropp litte rund i fötterna en stund. hehe.
jätteroligt att de kom hit!!!!! nu skumpar de båt mot svea för att gå på släktkalas med dannes släkt på lördag.
själv forsätter jag le finalcountdown och ikväll ska jag och barran käka räkisar och götta oss.
det behöver vi och speciellt hon!
men först jobba kväll.. 12-20.


6 dagar kvar.

e.




Kommentarer
Postat av: Cica

Ser ut som ni har haft det riktigt trevligt...Milla e ju sååå söt!!!

2008-07-24 @ 13:04:11
URL: http://cicataso.blogspot.com
Postat av: Ida

Gud så söt hon är!! Och du ser ju inte helt pjåkig ut heller snygging!! =) Glassen ser supermumsig ut.. Nu kommer du snart hem! Nice!! Pöss

2008-07-24 @ 17:32:11
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: em

vilken sötnos, flickan alltså ! ;D

2008-07-27 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0