does it hurt?


payback time.
hämnden är ljuv.


medan jag njuter av min längtan till att få flytta ihop med p och mer än gärna delar med mig av den till rouven får han skamset fram att han är avdundsjuk.
det slutar inte där.
det slutar med han gråter. att han inte orkar höra när jag berättar hur han en gång behandlade mig.
att han var inte man nog att se mig i ögonen och låta mig få ett riktigt avslut.
han skriver om minnena från italien.
de minnena är mest fina minnen jag har att le åt från mina resor.
alla andra bra minnen finns kvar.
de ligger i en låda på vinden i hjärnan.
minnena finns på en film. en film som snart börja bli repig. den har spelats så många gånger. jag är trött på den.
jag hatar den.
då i slutet av maj 2007 började den spelas frenetiskt. det enda jag såg, kände och levde var just med den filmen på näthinnan. filmen med alla vackra minnen. italien, hamburg och sverige. då vi var vi. då vi log och allt skimrade rosa.

då försökte jag få dig att förstå hur det kändes i mig.
då bad jag om dig.
då önskade jag inget annat än att vakna ur mardrömmen.
då ville jag bara ha en biljett till hamburg och livet tillbaka.

då lyssnade du inte.
då var du iskall.
då förvsann den rouven jag så hopplöst föll för i florens.
då försvann den första kärleken vid första ögonkastet jag någonsin upplevt.
då vändes du ut och in och och en kall man var det som pratade med mig när jag hysteriskt skrek ut mitt krossade hjärta.

nu.
nu förstår du att jag var speciell.
nu förstår du hur du behandlat mig och gråter där efter.
nu gör det ont i din kropp.
nu tappar du andan av tanken att du förlorat mig.
nu inser du att du aldrig kommer träffa någon som mig igen.
nu är det för sent.

It was you, who chose to end it like you did
I was the last to know
You knew exactly what you were doing
And don't say, you simply lost your way


nu njuter jag av att krossa dig.
nu njuter jag av att veta att du gråter och din kropp skakar på min bekostnad.
nu hade jag velat se dig pch prata med dig via webcamen och headsettet, som då så då du bara bad mig sluta gråta och la på.
jag hade bett dig kallt att hålla käft. jag hade inte lagt på jag hade hånlett mot kameran och sett dig lida.

nu är hämnden ljuv.
jag visste att din kyla var en reaktion på hur du skulle hantera det hela och att du skulle få lida senare.
nu nu nu nu kommer det!!!!!!
äntligen.

nu älskar jag bara en person.
nu vet jag vad speciell är.
nu vet jag hur det är att vara speciell.




does it hurt?


I hope when your in bed with her, you think of me
I would never wish bad things, but I don't wish you well


Does it hurt to know I'll never be there
Bet it sucks, to see my face everywhere
It was you, who chose to end it like you did
I was the last to know
You knew exactly what you were doing
And don't say, you simply lost your way
She may believe you but I never will
Never again

Never again will I hear you
Never again will I miss you
Never again will I fall to you
Never
Never again will I kiss you
Never again will I want to
Never again will I love you
Never

Never again




e.






skål! i made it, you didnt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra Erika!! Go girl! Gött med lite pay back-time!! Hoppas att du och P får en underbar helg i Sthlm!! Pöss

2008-07-18 @ 11:48:41
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Dä kan han ha, he, he! Jag känner hur mina horn börjar växa fram, moooahaaaha!

Puss å kram från syster evil, ses om några dar!

2008-07-18 @ 13:07:50
URL: http://jennyssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0