out of order.

det är december och grått.
trodde jag skulle sakna kaneldoften och vår lilla julgran.
jag saknar inget annat än linda, lindajohanna och kusin.
jag får pussar i nacken och trevliga äventyr på universitetet.
mitt december är inte så grått som väderleksrapporten.


pratade som vanligt med p ikväll. jag är bara sur och vresig. jag hör mig själv.
det handlar bara om att jag inte funkar. utan p.

det ovan i kursivt hittade jag just när jag letade efter en sak i gamla bloggar.
jag minns december. jag minns när allt var nytt och han var med när jag letade efter en julstjärna. jag letade och letar fortfarande efter ett datum. jag vill ha en dag för oss. men allt var inte så lätt då.
det kunde varit enkelt. om jag inte varit så förbannat krånglig.
att jag inte insåg vad jag hade framför mig, att jag ens tänkte tanken om ett VAL mellan två.
det finns ju bara EN.

silvia och luigi fann varandra.
han sprang från kronoparken till herrhagen (hem till mig) med strumpbyxor under byxorna och silvernagellacket kvar från maskeraden. man spinger inte den sträckan mitt i natten i minusgrader. inte överhuvudtaget faktiskt.
vi hade en 8bitars nintendo dejt.
han köpte alla de tre julmustsmakerna han visste jag var så nyfiken på. perfekt till ett julmustfreak.
musikhänder.
han fick mig urbalans (erika kontrollfreaket glömde anmäla sig till en tenta i denna period)
han la sitt mobilnummer på en lapp i mina anteckningar. (den hittade jag först senare när vi väl var ihop men ändå)
jag åkte till GRUMS för hans skull.
man dör när man ser han plinka på guran.


älskar dig p.




jag är urbalans for the moment.

yours.


e.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är vacker som en solskensdag.

2008-07-06 @ 01:11:03
URL: http://schlurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0