one day.


fjuttiga 4 arbetstimmar kvar tills jag får gå mot kajen och stiga på båten mot svealand.

ikväll ska vi grilla hos sofia men jag känner mest att jag vill gå och lägga mig och vakna och jobba de där timmarna.
dessutom kommer jag inte kunna packa förrän efter grillningen och vi ska inte dit förrän linda slutat jobba.
så maten är väl klar vid 9 och sen ska man chilla lite och åka hem igen.
kommer blir sent. jag vill inte lägga mig sent idag.
dessutom är det mulet.
tyvärr kanske jag bangar.

tradera hade inga biljetter den tiden jag ska åka tåg så jag fick ta en sista minuten men fick tag i en för 191 kr! nice.



1 dag kvar.


e.



+

=

home sweet home.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du kommer hem gumman!! Trots alla dyra avgifter lär vi antagligen beställa i höst igen och då ska du såklart vara med och beställa från Forever!! =) Ses snart!!! Pöss

2008-07-08 @ 23:56:38
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Om du ska oka biljett till sthlm utan tradera är det oftast billigare att boka ända till Uppsala. Kolla bara så den går förbi Sthlm :)

2008-07-11 @ 18:48:17
Postat av: Linda

åååh, vad härligt för dig! äntligen!! längtar galet mycket tills det är jag som sätter mig på ett flyg.

trevlig resa o gosa på :)

XXXXXX

2008-07-14 @ 16:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0