nystajlat.


har stajlat om lite.
dock går jag bet på hur jag ändrar färgen på texten på erikalouisekristin rubriken.
köck.

jeje.
jag jobbade mig igenom en lite vek dag.
alla är varma på jobbet nu. men jag svettades inte på "rätt" sätt.
det var feber som knackade på. lite.
så ikväll när linda jobbade till 21 tog jag det lugnt. låg på nabben och läste och glodde tv hemma, för imorgon är jag ledig och då vill jag kunna sola sola sola.
sen ska ju ja och börret grilla och ha en sista trevlig kväll på stan.
dock inge ferrreberre. men softsalong.

sedan har vi  kvällspass på söndag och 2 dagar kvar måndag och tisdag.
kan ni tro de sista dagarna jobbar vi lika!
ojoj.

om en vecka flyttar vi! jösses vad nice.
det enda som snurrar i skallen när ja ligger och dagdrömmer.
fast i mina dagdrömmar har jag väldans massa tid, ork och framför allt... pengar.


4 dagar kvar.


e.


ha hittade bilder från paps 60årskalas som jag glömt.
å en massa andra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0