m är lik sin moster.

svettigt på jobbet igår ujuj men men.
vi fick smarrig tårta för en tant fyllde år. jag är ingen tårtperson men jösses denna var såå good.
tycker sockerkaka och grädde är enormt överskattat. denna tårta bestod av maräng istället för sockerkaka och bara lagom med grädde och en god grädde.
jem jem, började jobba kl 13 och 13.30 satt jag och åt tårta i solen. niceee.

inte ett moln på himmmmmla idag heller!
jag jobbar till 21.
gjorde just ett försök på stranden idag med. men idag var det inte lika härligt.
den blå himlen och den strålande solen lurades.. för vinden blåste ute på nabben!
så åkte hem en halvtimme innan jag skulle men men. fick lite sol och lite relax i alla fall.

5 dagar kvar igår. härrta gjord!
ikväll när 6e passet är över är det bara 4 kvar.

fick mms på matilda igår. hon har blivit stor på något vis. mer medveten.
sötis.
fick en bild där hon är mycket lik en stolt moster.
så såg ju jag ut när jag var liten!
söt och blond ;)

4 dagar kvar.

e.


saknar dig Miniiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0