karuseller, shopping och kärlek.


den andra nedräkningen tog slut och en tripp till sthlm intog.
karuseller, shopping och kärlek.
underbar helg med p igen.

åh vad jag shoppade. än en gång, rea på monki är det bästa som finns!
inhandlat:
1 par skor BIANCO (100kr)
1 toksygg jacka MONKi (250kr)
1 jeansskjorta TOPSHOP (199kr)
1 väska CHARMANT (399kr)
1 klänning/linne H&M (79:50kr)
3 toppar MONKi (100kr st)
1 tshirt med utbytbart tryck MONKi (250kr)

endel kom med till Åland. endel med p till Karlstad.
i shoppingen orkade jag inte släpa runt kameran och inte på grönan heller så det blev lite piccos med mobben.
annars rätt dålig kamera helg.

jag kunde knappt sova i lördagsnatt dock.
halsen gjorde så förbannat ont.
när jag vaknade hade jag ont i hela kroppen och på söndagen var jag matt.
det har fortsatt och jag knaprar febrilt panno för att inte bli sjuk till imorgon då sis, mini o danneboy kommer till ön.
hela dagen på jobbet har jag gått i någon dimma och min arbetstakt har inte var den mest effektiva, dessutom kvavt som tusan hela dagen.
ikväll ska jag bara ligga inne, äta vitlök och dricka te.

lördagen bestod alltså av grönan, shopping och djurgårdsfärjan.
söndagen tog vi lite shopping, lullade i gamla stan, låg på bryggan nedanför gamla stan och lapade sol innan vi gick och käka på Siam i Gamla Stan.
tre små rätter satt fint.


8 dagar kvar.
its the final countdown.


e.




i solen på grönan.



denna sida gamla stan och på andra sidan ligger mitt gamla hem.




här kommer några av de saker som införskaffades.
det som kom med till Åland.










det blir lite mer när man ska hem.



Kommentarer
Postat av: Cica

Du fyndade riktigt ser jag...alltid kul och shoppa!!! Idag är det min första semester dag...så skönt! Men måste röja lite hemma, ser ut som en tornado har dragit fram!!! =/ Kram på dej

2008-07-24 @ 13:02:00
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0