hemlig hamn.


picnic med sofia efter jobbet.
hon tog oss med på färd.
vi hamnade i en liten hamn hon inte ens själv visste fanns.
festligt.

en lapin, ett kyckling lår, bröd, lite ost och vindruvor satt fint i solen.
en stund njöt vi innan vi for vidare och åkte båtfärja över till vårdö för att skryta med att vi varit i skärgården i sommar!
jäääss. påväg hem mötte vi rizzo. grease-ritzo. vet ju inte hur det stavas.
hur som helst satt hon i chevan framför oss och vi eller jag paparazzi fotade henne. tror de blev glada av att se min kamera ur bilrutan hahah.
det kunde även ha varit thelma and louise.

2 bruttor on the road i en cheva.

bor man på åland kan man bo i MÅNGSTEKTA.
va?


3 dagar kvar till ledighet, p, grönan och sthlm..
jag och börrnii sysselsätter oss.


e.

pss.... linda där bort i usa... var är du när jag försöker ringa?? puss.











we found rizzo.



and thelma and louise!




såg nina och jo på sin visit till napa detta år. de är bara på semester men ändå.
vi hade haft grymt kul.



rosa naglar och vatten. två skilda vatten.

sommar 2008.


sommar 2007.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var nice ikväll, och muumi blev ju jäkligt snygg på bild :D

2008-07-15 @ 21:35:32
Postat av: Hagman

Haha, Finby var inte ett alltför dåligt ortsnamn heller. Ha det!

2008-07-16 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0