guldfisk på säfflebussen.


med barran på äventyr.
började med en hysterisk rosella båt över havet.
jösses vad folk.
barn, vagnar, ölflak och hundjävlar!
en hel sektion i restaurangen reserverad för jävla husdjur!
jag ska ta med ett marsvin i koppel och sedan släppa lös.
de hade en hund lös ju!
varför inte en guldfisk skål. som tar upp ett helt bord.
det ska jag ha nästa gång.

och taxfreen tog hela resan kö genom hela affären typ.
men nu har jag och p en fin start till baren hemma :)

jag och linda släpade oss blåå av båten och hamnade på en buss mot cityrterminalen och är nu vidare på säfflebussen som jag sitter på i skrivande stund.
coooooolt. hej år tvåtusenåtta. haha.

min megabega väska gör nog sin sista resa med fullpackat. den knakar och låter. handtaget e lite glappt.
men allt utom cykeln och en bag är med hem!

ne batteriet för la på datorn snart.
me and barr is soon back!

so long!

e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hem gumman!! =) Gött att resan går bra trots tunga väskor och djur som springer lösa..haha.. Vi kan ju höras sen!! Blir Hamnen på fredag kväll iaf om ni får lite tid över i flyttstöket.. ;) Puss puss

2008-07-30 @ 07:59:53
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0