its my party . . .






... and i cry if....

my gosh jag och p tog bilder under förberedelsen men det blidde så mycket in action bilder så det blir inga före bilder. vi skulle tagit efter bilder. men glömde visst det. lika bra var det.
när jag och p kom ner på söndag förmiddan kom vi till ett slagfält. eller störst slagfält var det på natten när vi kom hem men som tur va tog vi alla brukar och flaskor då.
det var livat vill jag lova.
tack alla som kom och gjorde min fest så rolig!
den var värd att städa upp ;)

låt oss kika på erikas framfart två dygn efter att ha blivit 24 så fortsätter vi bloggandet sen;

welcome to 24rounds of me!

image538image537

ett av tre sätt jag har mitt hår i henkes!

image539

de närmst sörjande. de som funnits med längst. ja anna också men hon gick tidigt ju.

image540

älskar att få paket. men jobbigt att öppna inför tusen folk ;)
tack för allt fint. jag har ju vinglas så jag klarar mig nu!

image544

vapendragaren som hängt med längst. ida hagman, kärlek!

image541
image542

så en mix av älsköns vänner och bekanta som jag röjde sulorna med.

image543

over and out. the rest is on facebook.
plöööööööööööööö!



back to me and my typing.
vad hände med engelskan?
fick mer smak när jag fick snacka knackig engelska med herr tysk. nej tack då föredrar jag svenska. hans engelska är fan kass numer när han inte får använda den med mig.
han hade även slagit en signal på min fest natt. eller han ringde somm vanligt strax innan fem på morgonen, men då hörde jag ingenting. jag sov tryggt i p:s fina armar.

image545
i dom armarna. mmm. dock ser han inte lika galen ut när vi sover ;)

och troligen hårt av nattens drycker att dömma.
nu är årets födelsedag over.... nästan!
imorgon har jag bjudit sis och daniel på middag.
de var inte i stan på min dag så jag bjuder på mat för en gångs skull, de bjuder alltid mig.. oftast oväntat för att ja är där o leker med minimajs. men nu är det fan dags att de får tillbaka och dessutom ska ju de fira mig också ;)
så idag efter träning och middag lånade jag mam o paps körsbär och drog till willys och handlade mat. sen sista minuten tio i sju in på bolaget och införskaffade en borrebox!

sen efter imorgon är semestern slut och sista frågan på hemtentan ska behandlas!


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0