linda linda du bara ler.


what to say just nu.

det är pluggkoma av högsta slag.
är toktrött men upp varje morgon och hem varje kväll.
å upp igen.
två dagar kvar.
sedan tenta.
sedan... looooov.

dock inget långt och det är ganska fullspäckat. fast jul och till nyår e det mest skoj.
bäst är linda.

drömde att pappa hade 60 års fest på en stor herrgård och det var dukat till middag flera rum.
i det rum familjen stod även linda och väntade. som en överraksning.
jag blev så fruktansvärt glad att se henne. jag började gråta och sprang på henne med full fart och hon fick världens bamsekram.
så stor att vi ramla under ett bord.
upp igen och alla var glada.
sedan spårade drömmen ur med en dräng full p i bilden och mer behöver vi inte prata om.
jag vaknade och grät kan jag bara säga. angående det som spårade ur.

men den där lilla stunden som var glad i mötet med linda var stark.
jag tror det visar hur mycket hon fattas oss/mig här hemma.
det är först nu hon varit borta såå länge.
det har gått fort visserligen.
men när man tänker på det så var det ages sen jag såg henne.
jag har hört henne, senast igår, försökte idag och skulle berätta om drömmen.
men just att ha henne här.


ska bli så skoj att hon kommer till helgen.
älskar dig vännen, wish u were back forever ;)

e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fint kort på er gumman!! Och gud såå underbart att hon kommer hem - äntligen!! =)) Date på söndag kör vi på, vi får höras om tid och så.. Puss Puss

2008-12-17 @ 10:42:26
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0