gröt, öl och ASOS.COM.

stress i bott och plugg i bott.

last days:
onsdag var det skola hela dagen och plugg fram till 1630 då vi begav oss till tessan för att svida om till julklädsel för sittningen på rumpan med cura/bamse.
gröt och öl skulle intas.
1830 är vi väl på rumpan.
käkar gröt, sjunger sånger.. eller rappar och dansar.
vi blir ganska go fulla allihopa och det var riktigt skoj där uppe.
en härj kväll i gammal anda.
folk var klockan-ett-på-krogen-fulla vid 20 då alla trodde klockan var 24.
sketasköj.
23 bussen som var sista bussen tillbaka till civilisationen.
hungriga var vi såklart efter all öl.
oj vad glad jag blev när mcdonalds var öppet.
helt nygjorda stripes och burgare fick jag med.
sen gick vi hem i den singlande snön och njöt av att det var BRA snö som kom.
lätt och torr.

väl hemma la jag tillbaka ljusslingan jag haft som dekoration på mitt röda bälte under boobsen.

himla rolig kväll och sen snabbt i säng.

för tillbaka till skolan idag. något trött och något oklädd/osminkad/okammad.
what ever.
tokstress hem från skolan.
alla bussar var ju fan sena idag.
och vidare till jobbet.
där jag kommit hem från en ganska jobbig kväll. eller i alla fall avslutning.

men nu är jag nyduschad, ny äten och har en fiiiiin ASOS klänning i min ägo... som passar!
weeeii... den var dock inte så blå utan toklila tyll. väldigt fint dock.
och spetsen var inte blå som på bilden utan svart. och tyllet var under... i lila.
och den e kort så inga bara ben till den tror jag.

whatever, den e fin hur som helst.
dock syns inte hur lila den är på mina kommande bilder.

älskar snön. trots att jag ramlade pga den idag. haha.
men det är så fint jag blir så glad.

termin 4 närmar sig med 18 veckors praktik.
3 veckor psyk i kristinehamn
3 veckor vårdcentralen i skåre
6 veckor ortopeden på CSK (hej alla syrrans alla gamla jobbar polare)
6 veckor medicin i karlskoga

jag är nöjd, hittills, sedan får vi se hur de tar hand om mig och jag dem. hehe.
sålänge det finns förbindelser ofta är jag nöjd.
så jag kan ha ett liv vid sidan.

e.


den är mer lila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0