inflyttningspartajs.


inflyttningsfest var det igår på schemat.
på menyn fanns minimuffins med jultemasmaker, skink/senapsrullar, juleskum, pepparkakor med ädelostcreme och en massa snacks!
på gästlistan stod en hel hög med folk, blandade sorter, himla skoj!
de flesta kom faktiskt i tid trots att vi trott att några skulle bli sena.

det var en väldigt trevlig fest och de flesta verkade tyycka det samma.
senare bar det av mot månen.
där skakade vi rumpa och hade skoj en stund.
tills.....

... jag befinner mig i en dröm.
det är precis som jag gått och lagt mig och drömmer.
heeelt sjukt var det. det var så himla läskigt.
jag famlar runt som om jag är fullast i stan.
i min värld tittar alla lurigt på mig, som om en hemlihet hålls för mig.
alla på dansgolvet såg likadant på mig.
fnissandes och förväntandes.
jag sa åt dem att sluta, jag vet redan.
jag sa jag vet att p ska fria från scenen.
det här trodde jag i denna dimma var verklighet.
frågade runt var p var och alla bara log.
jag sa att ni behöver inte ljuga, jag vet vad som kommer hända, jag vet vad överraskningen är.

det här var min verklighet för jag vet inte hur länge.
tillslut inser jag att det inte är sant.
tillslut vaknar jag igen och inser att något jävligt hemskt har hänt i min kropp.
jag har trott saker hänt som inte hänt.
jag har sett saker jag inte sett.
jag får panik.
ringer p och han kommer.
gråter som en bebis och känner mig så fruktansvärt kränkt, då jag tror det var droger som någon fått i mig.

jag vet inte vad det var och kommer aldrig få veta.
det enda jag vet är att jag bara drack öl och en shot hemma.
smakade på heins drink (typ hela, förlåt)
inget mer.

jag har varit aprak, fått snefyllor och haft dålig dagsform innan fest och ja jag har varit borta någon gång, men aldrig aldrig aldrig har jag försvunnit in i en annan verklighet och hallucinerat på alkohol.

JAG VILL BE ALLA ER JAG TRÄFFADE OCH VERKADE SOM DEN FULLASTE I HELA STAN OM URSÄKT!
JAG VAR INTE ENS APKALAS FULL. NÅGOT HÄNDE, INGEN VET VAD, MEN DET VAR INTE MIG NI TRÄFFADE!

MEN ÄNDÅ, BER JAG ER OM URSÄKT!

jag vill aldrig mer känna så igen.
jag hade inget fotfäste och någon styrde min kropp.
fy fan.

bortsett från detta, en mycket bra inflyttningsfest några månader försent.
bättre sent än aldrig.

e.


eyelashes and purple.


lite av menyn.


sedan börjar p knäppa bilder.. ni får följande:

så här kunde det ha sett ut, men vi hade ingen lampa bara massa ljus och mys.

man får paket...

med en vattenfylld spriteflaska i.


joooo dee laaa sååå att eeee

ida och erika härjar.




jag har sett snyggare bilder av mig själv. men denna var ju rätt klockren för bakisdagen:

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv för igår gumman - det kan hända även den bästa!! Vi tar igen det på juldagen ist... Snygg bild från bakisdagen! =) Pöss

2008-12-07 @ 21:54:28
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: emmeli

Ja, jag tror också ni vinner...kanske skulle vara med i en tävling om styggaste huset, där skulle det ha chans ;o)

Snygg bakfylle bild, perfekt med burkarna i bakgrunden =) haha!

Kram

2008-12-08 @ 15:04:36
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj det låter ju jätteläsigt! Stackare! Hoppas du mår bättre nu. pöss

2008-12-08 @ 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0