en halv sjuksköterska.


då var man en halv sjuksköterska.
halva tiden avklarad, halva tiden kvar på min utbildning.

just nu ganska less på skolan.
just nu jävligt utbränd.
just nu stundar ett behövligt lov.
visst det blir inte långvarigt men dock en stund.

8 januari startar vi med en tenta igen.
avslutade som sagt med en idag.
hur den gick orkar jag inte spekulera i.
det kan ha gått hur som helst.
nu är det jul!

åkte direkt till mam o pap och lånade deras bil.
införskaffade en gran och en julgransmatta med stjärnor som lyser (lampor helt enkelt i mattan)!!!!! lovley... bilder utlovas i annat inlägg.
just nu är jag lite vinpömsig och ska ta mig en härlig sovmorgon med älsklingen.

e.


sådär klär vi oss inte här i svea. men det var skönt varma dagar på åland att bära klänning.
kanske ska införas när jag blir klar SSK?  ;)



Kommentarer
Postat av: Stefan W

Tack så mycket :) Hoppas du fortsätter att titta in!

2008-12-20 @ 00:52:29
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Julia

Ville bara lämna ett litet spår så du vet vem som läser din blogg:)

Extremt ball bakgrund annars!:D

2008-12-20 @ 01:50:18
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klänning finns om man vill!

2008-12-20 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0