diabetes.

diabetes heeeela dagen.
sjukdomslära och farmakologi.
typ 1 och 2.
LADA och MODY.
nu ska jag kunna allt och jag ger inte ens insulin på jobbet.
varför när jag inte får mer betalt för det ansvaret????
dock kan jag långt ifrån allt.
sjukdomsläran var ganska bristfällig eftersom man tappade fokus då det börjades med alla sprutor direkt.
dock var farmakologin bra.
direktverkande insulinanaloger och snabbverkande human insulin.
sulfonureider och metiglinider.

ojoj.
skönt med lite avslappnade eller hetsig pepparkakhus verkstad nu snart med
davva, börret, meliniii och p.

kör en snabb blogg nu med en bild på lille prellen vi fick av ida och henke igår!
mer pepparkaksbilder utlovas efter dagens verkstad.

e.


mini pepgubbar och peptanter i miniburk. sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0