vatten, bara vanligt vatten.

nog med alla lyckliga inlägg om inredning.
ytan börjar bli riktigt fin men suck fuck fuck buck kuck för vårt jävla vatten!
ett par ggr har jag stått i duschen med shampo i håret och så har varmvattnet försvunnit.
nådigt arg har jag blivit. idag fanns inget varmvatten alls i kranen!
what?????
säg gärna till innan ni ska stänga av något.
för de aktiva så behövs dusch.
jag har pluggat en stund nu på förmiddagen och tänkte pausa med en sväng på stan.
men jag har sysslat med diverse saker och är inte fräch någonstans, jag behöver en dusch.
ringde mina KÄRA hyresvärdar och de höll på att kolla problemet.
KOLLA???? va hela dagen blir ju förskjuten. jag hade tänkt ta max 2 h paus och sen gå hem och fortsätta plugget.
kan tyvärr inte plugga just nu heller för jag har gjort alla tentorna och behöver en paus från dem om jag ska kunna göra dem igen annars kan jag ju svaren utan att tänka, så jag tänkte att den paus på stan vore perfekt.
nu kommer min paus bli arton timmar lång och plugget blir inatt eller nått.
kuggar jag skyller jag på hyresvärden.
fan ni har vetat att vattnet krånglat i ett par veckor nu... dags att fixa kanske?

jag luktar inte smultron och tänker inte göra mig i ordning innan en dusch.
ilands problem kanske men ack så irriterande.

jag hade typ tänkt börja plugga igen om 40 minuter eller så.
men då kan jag väl på min höjd tänka tanken att vatten kanske kanske finns för en dusch.
och sen kanske gör mig klar för stan.

hinner inte.

e.








hahah googlade varmvatten och fann...
detta????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0