U.S is calling.

regn.
det är bra just nu. då får man vara inne och grejja med lägenheten utan dåligt samvete ;)
dock sitter jag hos syrran och lånar deras dator igen.
fick en avi på posten och glömde att äta frukost och allt. bara drog på mig något som täckte kroppen och cyklade i ilfart till  hagahallen för att hämta mina bilder som ska upp på väggen bakom sängen. där kommer en massa bilder trängas.
denna beställningen var mest bilder från florens. minnen.
fina vyer.
bilderna ska gå o svartvitt och de som är i färg har väldigt dova färger.
ah ska bli så skoj att få i ordning den. kanske ikväll?
och kanske kan jag snart få upp lite bilder om vi får nät snart.

inatt som jag trodde var imorse när telefonen ringde.
kvat i sex ringde linda!!!åhhh babe!!!!
miss u!
pratade en halvtimme typ och under tiden hann p gå upp och var påävg till jobbet när jag lag på.
shit vad gött de  va och prata med henne... fast mot slutet vart det lite väl mycket drink i linda tror jag haha.
jag föröskte säga nåt så sa hon neeej vänta jag måste få berätta och pladdran gick på henne... men det var bara roligt!
och så duktig hon är och har klarat sitt midterm bland de bästa i klassen! stolt över dig hjärtat!

wish i had money. grymt kul att åka dit. hallå!
måste fan försöka spara... inte för att csn är något att spara av. men men.

neeej have to go!
sorry mina readers att the update är sisådär just nu i bloggen, but ill be back!

e.



ett år sen när jag kom hem från cypern och det var kräftskiva!
(fyllis erka)



två av de elva bilderna jag beställde.




Kommentarer
Postat av: Cica

Hallåj bruden! Hoppas att du har d bra...tänker på er lite nu å då. ;o) Här på holmen e d bara bra, har just jobbat en vecka på dagis å d e sååå KUUUL!!! (",) Stortrivs...vill verkligen inte jobba med något annat. Det regnar här oxå, och jag tycker att det e ganska mysigt...då får man ju som du sa va inne i lgh och pyssla på. Själv ha ja hängt upp 2 nya tavlor idag i köket. Kram på dej

2008-08-07 @ 19:51:08
URL: http://cicataso.blogspot.com
Postat av: Linda

NAEEE, forlat horru! Ringde ju aldrig idag...men jag vaknade till liv vid 3, o sen var det kickball, sa det blev aldrig att jag ringde...forlat!



Love you

2008-08-08 @ 04:33:11
Postat av: Ida

Nu syns ögat Erka!! Riktigt coolt ju!! =)))

2008-08-14 @ 00:29:43
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0