noll.


sådär ja då var skolan igång.
hej första dan får vi en grupptenta.
hej andra dan har vi en föreläsning och sjukhussängar???? what?
vi hade två andra bättre föreläsningar också iofs.

och hej nollning.
nu är man fadder och ska ta hand om de nya.
jösses jag har ALLTID stört mig på folk i overaller osv.
vad gör jag själv?
stär där i min CURA rock och skriker för att få igång nollorna.
en sak att va nolla (som jag för övrigt inte heller hade tänkt vara förra året) men att vara fadder var en överraksning av mig själv.
jag är väldigt kluven i min roll.
ikväll ska vi inta stan och plötsligt är allt synligt och universitetsbubblan lämnas, så minns jag att jag kände förra året med.
fast någonstans tycker jag det är himla skoj också, även om jag saknar min vapendragare från förra nollningen... miss börnii.
but she will be back.
kanske.


hur som helst, varför min blogg inte är dagligt uppdaterad nu är för att jag är i skola all day long och nollar på kvällarna.
men så fort jag får tid över skriver jag, som nu.
ska precis in till stan och köra runt nollorna på äventyr i stadsvandringen.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0