drömmen sprack.



here it is.
soffan jag aldrig kommer få.
om jag inte köper ett slott.
först var det en fråga om vi hade råd eller ej.
sedan fixade vi det och hade råd.
sedan var det en fråga om att åka och titta på den i linköping eller beställa den direkt.
så skulle vi åka till linköping som tur va gjorde vi inte det utan fick reda på att affären inte finns kvar utan bara via internet.
så då kom det åter ett val om man vågade beställa utan att han provat den.
vi bestämde oss för att beställa den.
vi var ju helt sålda på den.
vi vill dock inte ha de färgerna som är på bilden. helst en mörkgrå och annan färg på kuddarna så vi fick lov att maila och fråga om det fanns det ville ha.
medan vi inväntade svar kom vi på att vi kanske ska mäta och se så den passar.
JÖSSES!
tur att vi inte beställde.
260x260 i längd.
133 djup.
87 hög.
med andra ord en väldigt låg men stor till ytan soffa.
på bilden ser den inte alls så stor och klumpig ut.

vår dröm sprack.
nu har jag bara ögon för en rundad soffa. lätt att hitta en sån, NOT!
visst är divansofforna snygga och jag hade kunnat tänkt mig en sådan. men nu när jag hittat en ingen annan har vill jag ha den!!!
men men.
åmåtsfors nästa eller jamaicasoffan på boulevard.

idag var jag till tandläkaren för en grej de skulle kolla.
tog 5 minuter. suck. kunde lika gärna kvittat för de hade slarvat bort min journal. hallå????
 varför jag är lite bitter är för att jag hade kunnat få jobba istället.

länge länge har jag velat haft SATC skolådan med hela serien. men inte haft råd. den var ju ganska dyr när den kom.
igår på CDON.COM hittade jag den på 25 % rabatt. 599kr. var bara tvungen.
finally its mine. my precouis.



dessutom får man fri fakt över 600 kr så jag la till en tölig pocketbok för 9 spänn.

jag mår illa. eller snarare jag är inte van att gå upp tidigt.
gick upp tjugo i åtta. haha.

e.


Kommentarer
Postat av: Cica

Det va en riktigt cool soffa men STOR...jisses! D e som du säger man behöver ha ett slott om man ska få rum me den! Joo, jag håller koll i tidn hur går d går för våra tanter/gubbar, men ingen ha knåpa av ännu! =P Vi fick aldrig nåt svar på messet, men A träffa han på Arken en helg och berättade åt han att vi brukar stå å titta på han om dagarna... Hi hi hi! Men han hade sett messet i nyan, men han har tjej! Men d e ju fritt fram och titta iaf. Kram

2008-08-15 @ 15:32:50
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0