dag 7.


första veckan i skolan.
jag har druckit haft kalas och alkohol i kroppen varje kväll sedan i söndags.
ikväll är det time för dag 7.
sedan lämnar jag in handduken.
jösses. känns som jag är på någon charter utan sol.

under denna dimmiga vecka har jag dock klarat av läkemedelstentan, ÄNTLIGEN!
köpte en ida sjöstedt jacka och jag och p har smalat på oss årets största disk då vi mest slängt in och ut ur lägenheten.

(jackan är underbar med silverfoder. jag såg en grej om ida på tv för ett tag sedan. där hon berättade om just den jackan. och nu fanns den för underbara 500 kr istället för 2000 kr. me love my stardust jacka.)

fick finbesök av kusin och jarre mitt i veckan.
de bilderna kommer senare.

nu skriver jag mest för att lämna ett litet avtryck innan jag beger mig mot mariestad för kräftskiva.

e.



Kommentarer
Postat av: Hagman

Grattis till tentan! About damn time ;) Puss

2008-08-30 @ 20:01:44
Postat av: Ida

Åh fy fan vilken disk!! Jag förstår att Pär fick slita..stackaren!! =( Jackan är grymt snygg!! Monki lr..? ;) Tack för en toppenhelg darling!! Pöss

2008-08-31 @ 18:05:17
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0