neråt sång.

image578image579

söndag var det blåttnagellack, fika med ida och 4 filmer.
en skön söndag trots blåsten.
så kom veckan.
måndag. storhandla och flummiga lektioner. igen.
tisdag.
sov i grumpan. det tar ca 20-30 min att komma till skolan därifrån med snabb bil.
måste åka 7.45.
7.07 vaknar jag och tycker jag sovit lite väl länge men ser att alarmet står på 7.23 och tänker vad skönt då ska jag inte upp än.
"vad var klockan?" frågar p som vaknar.
"tio över sju typ" svarar jag och lägger mig till rätta.
"men erika är inte det jätte bråttom då om du ska duscha och åka kvart i åtta?"

jo det var det ju. jag tänkte jag jag åker 8.45 om jag börjar ÅTTA. damn.
spring in i dushcen. kommer på att det inte finns något schampoo och jag mååååste tvätta det feta håret.
TVÅL på menyn.
bajs.

om min dag började så kan jag väl inte påstå att den fortsatte bra heller.
HLR på schemat funkade väl. efter skolan lisa på stan och sukta efter allt utan pengar trots att vi fått pengar nyss.
men alltid trevligt med lisas sällis :)

barran smsar att hon klarat läkemedelstentan.
erika kan inte vänta o loggar in på nätet via mobben.
skulle jag aldrig gjort.

JAG HAR ÅTERIGEN SLARVAT.
U.
fuck a duck!
det är ju inte det att jag inte förstår.
allt är ju rätt. men erika slarvar.
TROTS 7 kontroller innan jag lämnar in den.
jag orkar inte.
om jag inte får göra den i maj får jag göra den i augusti.
kul.
not.
JAG KAN JU SKITEN!!!!!!!

jag kommer bli en del av läkemedlesräkning ett.
instruktioner:
tillåtet är penna, sudd, papper, tentamen, minräknare som delas ut samt erika som sitter vid bord 67.

humöret var ju inte på topp sen men det var skönt att jag var med lisa och fick tänka på annat. och tjata med henne om det.
det tar mig hårdare än det borde.
så begav vi oss till en annan plats och så kom ett annat tröööööökigt besked.
just to face it.
I WILL GET HAIIIRY my love.
;)

avsluta med fika hos elin piggade dock upp mig och bäst av allt var dock cruisen med lisa o mercan där hon satt i bakluckan och styrde. hahaha.

e.


image580
hatar den här vyn.
jag kan ju!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0