lets dance!

image585

metodövningar där vi klädde och matade varandra.
mongoerika.
detta kan jag redan men det är väldigt bra att får känna det. hur det känns som patient.
speciellt hur det känns att ha byxorna i knävecken.. linda barrner hur klär du egentligen? ;)

utöver detta har erika mest varit arg på skolan. jävla flum termin. jag vet knappt vad jag gör. varför jag gör det är ännu ett större fågetecken. att jag dessutom tar lån för skiten retar livet ur mig. men det blir bättre så fort omvårndads kursen är slur.
i just want my summer.

jag och p intog summerfeeling igår. myspicknick vid teatern. tok mätt.
det var nice. dock blåste de litta om örat men de fick gå en då. vi hadeju en varsin bellman.
vad det anbelangar kvällen och att det är valborg sitter jag just nu och väntar på besked. jag känner mig mest förvirrad om vad vi ska göra. jeeee jeeee.

image586

lördagen är den större dagen. pumpsen är putsade och klänningen inköpt.
lets dance cowboy!

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0