vecka ett.


vilken vecka.
full varannan dag i princip.
galet med plugg.
tenta om en vecka.
två ögon som klistratas ihop av ögon inflamation och en skalle fylld till bihålornas bredd.
kroppen jar sagt nej.
igår morse vakande hag med ögat ihop klistrat.
idag vaknade jag hos johan (igen) med andra ögat ihop klistrat.
så ikväll på jobbet kommer jag ju se ut som årets alkis på ögonen.
det kanske stämmer men ögonen är pga inflamation.
jag måste till dr gestblom igen. hans jävla nässpray hjälpte inte.

igår var det egentligen nollning men jag gick ut med hein och lisa som jag inte gått ut med på evigheter.
vi sammanstrålade hos marcus där jag välkommnades av en massa annapussar. det var fint.
där dansades det och hängdes i fönster.
jag hatar när fulla människor hänger ut och sittar på dumma ställen.
det händer så fort.. så lätt.
been there.
men alla tycker man är tråkig och löjlig som säger till.
sedan blev det månen med ännu mera dans.
tillslut var jag själv med johan och det blev som det blev.
denna gången hade jag nära hem.

en fin kväll efter en dag sittandes i anatomiböckerna.
till veckan blir det allvar med plugget.

e.



image402

denna hade nina hittat på facebook.
(JA JAG SKA SKAFFA FACEBOOK, TRÖTT PÅ ALLAS TJAT SÅ DE E LIKA BRA)

image403

mot marcus...

image404

där johan stod i fönstret...

image405

och jag blev aggressiv...

image406

och gossarna hade svårt att gå...

image407

tydligen...

image408

image409
 
och vi posar som vanligt...

image410

här borde jag inte ha nåt knullruffs...

image411

viga fingrar...

image412

och sexiga poser...

image413

som sagt....

image415

flams och trams...


image416

och anna dödar marcus...

image417

och nu är de dags att dra till månen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0