snajsigt.


en mycket lyckad helg bortsett frånfallet av pluggtid.
suck.
hur gör man?

annars har det varit kalas med benämning på kalas.
smygstart i torsdags för att dansa vidare igår natt och middag med tösera ikväll i min lilla etta.
men det gick ju det med och maten var nog uppskattad.
jag tyckte om den i alla fall. hehe.

lördagnatten var som en resa till en annan stad.
troligen hade det med hotell besöket att göra och de olika dialekterna.
men allt var så annorlunda på någotvis.
bra annorlunda.svin skoj.
jag var på kalasfint humör och i och med det kändes det som alla andra var det med.
sen har jag i vanlig ordning mina luckor.
det var svängigt på månen och linda bjöd laget runt och kom med en bricka fylld av drinkar.
kolla kontot idag linda? näöääe ta det på måndag.
så shakade vi med dan bäckman och hans crew.
vidare på efterferre där jag tar ett grönt äpple i foajen på vårat teaparty och kommer på mig själv att det här tål ju inte jag. det börjar klia men jag fortsätter tugga till lisas fasa som såg ambulans transport framför sig. medan linda har ritkigt teaparty och dricker både kaffe och te, på samma gång, varannan klunk. linda du dricker inte ens kaffe.
sen blev det rödvin i ett för litet rum. men finns det hjärtrum så finns det ta mig tusan stjärterum.
linda kröp ner under ett täcke och jag lutade mig bakåt och insåg att jag låg i höjd med lindas rumpa och på andra sidan faller dan bäckman ner och jag ligger nu mellan två stjärar och skapar mig ett fint sjärtrum.
sex persoenr i en dubbelsäng. men jag var så trött.
sova nu tänkte jag. när dan bäckmans händer inte ligger på täcket. jag ligger iofs på täcket.
tillslut inser jag att här vill jag inte ligga med lindas rumpa i ena örat o bäckmans smekningar på andra.
så vi smyger iväg till efterferre nr två.
vi tog en sväng bland de gröna äpplena o foajen inna vi gick hem till mig i ösregnet.
bäckman är lång och paraplyet var flera meter upp så de regna ju in på mig ändå.
väl här insåg ag att dan var lika lång som min lägenhet är djup.
plötsligt blev den väääldigt liten.
lägenheten alltså.

ikväll bjöd jag på middag och kaka till de bakis stinna tösera.
herr bäckamn och hans crew drog hemmåt norrköping och de andra ställena tidigare på dagen.
en i crewet låg sked med lisa och kanske blir det mer skedar för er?

en snajsig helg med alla sorters festligheter.

o jag trivs förbaskat bra i min lägenhet

e.




image439

välkommen på ferre!

image438



image440

ögoninflamation + alkoholstinn = röda ögon.

image441



image442

okkkeeeeej????

image444

som sagt, okeeeeej?
hur gick tankarna vid valet av den poseringen?

image443

röd/vit rutig skjorta, snajsigt herr bäckman!
tack för i natt!

(jo han har ett eget namn men det blir roligare med bäckman än martin)


e.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jävlar va kul det va!!! =) Värt halsont idag ;)

2007-10-01 @ 11:01:52
Postat av: Elin

Hej hej! Jag kopierade några kort av dig till min blogg, hoppas det var ok! Tänkte be dig skicka men du var inte på msn ju... Tack för igår förresten!

2007-10-01 @ 13:59:55
URL: http://eliniderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0