likheter.

image435

studenttorsdag och en avklarad tenta med VG som utgång. gött.
det var den lilla tentan. nu är skräcken inför den stoooooooora tentan.
men för att vara glad för det man klarat söp vi bort rädslan och vi blev snyggast ihop på dansgolvet.

image437

igår var syrran och inspekterade min fina lya. ville bara visa en likhet mellan mig och syster yster.
se nu jenny
jag är också skelögd ibland!
det liksom drar iväg på vissa bilder.
hoppas du jade en fin natt på hospitalet det hade jag på arenan.

men jenny skillanden mellan dig och oss är att du inte kan se 3D. din värld är platt som på ett A4 papper.
image436







 
image434

och när systeryster var här var naturligtvis minifisis här och provade min fåtölj.
mini har lärt sig att man kan sitta på det mesta. mycket nöjd i min fåtölj.

image433

vi hade också en likhet igår.
jag och mini alltså.
så där såg jag ut på natten.


och vet ni vad. linda är hemma i staden och snyggare än nånsin i ny frippa som hon kirrade igår.
tyvärr har jag ingen bild på skönheten.
men vacker som e dag e ho.

imorse drömde jag att jag vakande i sked med fel person och det var snus överallt.
vilken mardröm.
som tur va när jag väl vaknade var jag själv.
ojoj.
lättnad.


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0