20kvm.



mina tjugo kvadrat förvandlas mer och mer.
kan vara så att den platsar på topp tio av alla tjugo kvadrater i karlstad snart.
bara de sista detaljerna kommer så skulle jag kunna bo här länge.
och det är jag som tänkt ut allt detta.
med slavar som mor och far till borrning och sömnad har jag fått ihop det.
och icke att förglömma syster yster som hjälpte mig bära hit allt.
nu fattasdetaljer till kökshyllona och sido kuddar till soffan/sängen.
och mitt tv bord plus lite plock till köksbordet.
sen är det äl liksom klart va?
nej just ja. den jävla tvättkorgen i svart på lagerhaus som var slut, jag visste väl det, att jag väntat för länge.
men den fanns för två år sen så den kanske kommer igen.

jag är supernöjd.
jag hann varken träna eller börja kolla på senaste veckans anteckningar idag.
ikea tog hela dagen med två vändor. plus tygaffärren och lagerhaus.
samt billig mat på obs.

glömde nästan att inatt var då jag lyssnade på weeping willows i give you the morning och lät tårarna rinna.
kände att jag behövde rensa.
det är nog så jag får bearbeta det.
vara stark och rätt nöjd och tränga undan när det pockar på och ta det i anfall då och då.
annars går det inte.

imorgon är det onsdag.
snart måste jag verkligen ta tag i det här och nöta in.
men först en fyra dagars fest helg med start torsdag.
söndag blir lugn men lite festlig.

e.



image432

snart så. dock ser det bra ut so far.
här fatts mest sidostöden i säng/soffan.
här dör dock all belysing av blixten.

Kommentarer
Postat av: denstorasystern

Nice! Måste komma å glo imorgon!

2007-09-26 @ 08:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0