månika och min bebis.



linda och jag gick mot bussen åter den dag efter att ha bott i bibblan.
vi ville ha något att se fram emot.
de närmsta veckorna är tunga.
en röra av plugg. vi har ett upplägg. men det är ändå en röra av alla saker som ska präntas in.
jag hade mest festandet efter de veckorna att se fram emot.
vi ville ha något närmare.
idag var en bra dag trots svullen mage av läkerol.

ett:
caroline var här. min månika. hur länge sen var det inte?
vi som krämade giraffer.
så kul att återse henne. så synd att hon bor i söderland i svea.
jag hade gärna haft henne närmare.
vi har så mycket likheter. sånt som många andra inte förstår för de inte är i den branchen.
marika och månika krämar snart giraffer igen.

två:
månika hade min bebis med sig.
hur efter längtad är den inte?
PHOTOSHOP CS3!
dessutom en fräschare bebis än sist.
den gamla slarvade ju min käre far bort.
så nu kliar det i fingarna efter nya bilder. ny kreativitet.

tre:
kent har släppt ny skiva.
mmm jag vet. den släpps på onsdag.
men här spelas den redan högt.
berlin är favoriten idag.
men det finns fler.
oho.

tänk er dessa två kent och photoshop i kombination.
ah det resulterarbara i KREATIVITET!
saknar mina shoots med min älskling kameran.
snart måste jag få ett andrum för min kreativitet.
annars dör den.
nej.
den kommer aldrig dö.
en av de fyra dargana efter tentan ska gå till shoots.
en av de nätterna ska gå till total symbios med redigering och hög musik.
det bästa jag vet.

anna, boka in 1-4 november.
då kör vi.

jag har något att se fram emot.
pyssla med min bebis fram tills tenta är över.
då kör jag.

äntligen.

fast bäst idag var månika.


e.




Kommentarer
Postat av: Månika

Tack Marika! Giraffen borde kramas oftare. Du är bra och förstår saker som är obegripliga för andra. Fick ett nej från Danskjävlarna. Skrattretande att Danmarks största agentur inte anser sig ha råd med en pisslön för 200% jobb. Well...jag har alltid en plan b :) KRÄM

2007-10-16 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0