kalles + banan= ????????

image449

årets nykomling. årets mysterium.
vem kom på att mixa banan och kaviar, helt ärligt?

titta bara.
KALLE HOPPAR UR EN JÄVLA BANAN OCH ÄR TOKGLAD!
va?

jag är av sorten som provar ALLT.
nya sorter av allt hamnar i erikas kundkorg.
jag är alltid först att smaka dom.

men en dag vandrde jag runt i den fina stora maxi affären. inhandlade varor till en middag jag skulle ha följande dag för mina tjejer. jag passerade delen där sill och kaviar bor.
det hade flyttat in något nytt.
kalles randiga med BANAN!!!!!!! ve och fasa. det var inte ens så att jag den allsmäktige provaren av alla limited edition upplagor av ALLT blev frestad.
hua.
hur kunde man? hur had kalles lyckats? kalles är inget företag som gör något hur som helst. kalles gör saker på grunder. så med största sanolikhet har många svenska ätit banan och kaviar i en mix och på någotvis har kalles insett att detta är vad svenska folket vill ha.
dessutom i den stora varianten av deras tuber.

efter långt överläggande insåg jag att jag måste ju även prova detta även om jag inte såg något gott i det.
fast vid lite längre överläggande tänkte jag på all mat jag älskar med banan i och på.
kanske var detta nästa rätt med banan i?
när blev kaviar en rätt?
ja hur som helst.

i söndags bestämde jag mig. men konsum på hagen hade inte utgåvan.
måndagen aftonen bokade vi in kaviarprovning i min lägenhet med hein och lisa.

under spänning tog vi ett bet samtidigt.
en mild, lite sötare kaviar fyllde våra smaklökar med en god sensation.
de andra två kände banansmaken, jag kände inte mycket av den.
men kaiaren var riktigt god.

VG till Kalles, igen!

ska nog smaka ett bett idag med i fall jag känner mer banan då.



som sagt jag har gått in i pluggkoma och detta är det mest intressanta som allmänheten kan förstå av det jag gör just nu.
annars handlar resten mest om epitel, dermis lager, Tc celler, MHC typ 1 och 2, antigener och snart också över 200 latinska ord på ben och lite dermatom, hormoner, blodkärl i vävnads nivå och annat som limbiska systemet och pregangliskaneuron som dansar med gulkokortioder.
och det skulle bli riktigt tradiga inlägg men vill ni så ska jag ge er det med.

allt för er!

e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0