time to choose?



väljer jag inte kommer jag förlora båda.
men hur ska jag kunna välja?
jag känner dom inte än.
ingen aning om vem som är bäst på det ena eller andra sättet.
vet inte ens vilket sätt jag vill ha det på.
seriöst eller inte?
vad känner jag för just nu?
vad vill jag just nu?
egentligen behöver jag inte göra något val.
den ena finns det inte en ett val med än så länge är det bara. den andra har det nyss börjat med så ett val vore ju konstigt att kräva nu.
men hur säger man det på ett bra sätt?
hej du får dela på mig ett tag.
ingen aning.
den ena är den som kanske är bäst seriöst.
den andra är kanske den som är bäst för något tillfälligt.

just nu är det förvirrat.
mycket på en gång.
visst är det härligt so far.
men jag vill inte att det slutar med att jag trillar mellan stolarna.
jag vill ha gjort mitt val innan det är för sent.
det gör ont att trilla emellan.

e.

image471


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0