bubbel.


radialis och ulnaris.
GEEEEE MIIIGG.
gah.

allt är lite nopprigt och snurrigt.
förvirrat sa bull.

målarkludden åkte till madrid och musikingenjören drog till ludvika.
trodde det skulle bli bättre av några dagars eftertanke.
men denna veckan är mer förvirrad än någon annan.
även om jag bestämmer mig för någon så har jag insett att jag måste ta det lugnt denna gång.
måste få mitt utrymme. måste hinna med mig själv.
för så fort jag går in i något går jag in i det hals över huvud och ger allt.

har precis klarat mig ur något jag aldrig trodde jag skulle överleva. om jag är ur det än vet jag i och för sig inte. men jag har kommit en bra bit påväg och jag vill fortfarande känna den styrkan och inte trassla till det igen.

dessutom är jag livrädd nu mer. livrädd för samma saker, igen.
livrädd för att lämnas ut, för att lita på, för att våga, för att tro på någon annan än mig själv.

samtidigt som jag vill ha allt det där som att vakna bredvid.

förvirrat var ordet sa bill.

här kommer något sött:

image472

e.


Kommentarer
Postat av: Hagman

Nä, till och med jag smälte litegrann =) Imorgon smäller det, håjhåj! Jag ber mitt folk ringa ditt folk för att ordna detaljerna imorgon dag. Kram på dig

2007-11-20 @ 21:48:36
Postat av: Sandra

heeey erika! loong time noo see! smyger in
här ibland, men nu tänkt jag fasen lämna ett avtryck...dadam!! sååååå! juvliga bilder föresten, stil got the touch:) kraaaam

2007-11-22 @ 20:11:38
URL: http://lungan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0