back in the TÅ träsk.



det kan nog vara så att de där musikhänderna slår bättre än de där målarhänderna.

jag spyr på mikrobiologi och förstår inte hur jag och linda ska få struktur på detta.
på anatomin var vi superduktiga och strukturerade.
nu bara sitter vi och glor på varandra.
men vi bryr oss inte om att få panik för det heller.
trots det är det ganska gött att vara på skolan.
även om jag stundtals bara vill att alla försvinner så att jag får vara ensam med någon är det rätt mysigt som det är,  att bara tråna. jag ska ta det lugnt denna gång. men det är så förbannat svårt när allt man vill är att vara nära.
speciellt denna vecka.
jag blir i ett så sjukt behov av närhet.
och att jag är skadad och ynklig hjälper ju inte precis.

erika is back in the tåträsk.
ni som minns bloggarna från hamburg minns tån.
idag gjorde jag ytterligare ett ingrepp, i andra tån.
dr gestblom, en undersköterska och en ssk elev i T4an och jag hade en ganska trevlig operation av erikas högra stortå.
jag och eleven fick lite utbildning, vi är ju båda elever faktiskt.
en skön stäming trots det rinnande blodet.
det är ju så roligt att titta när de skär, vad de gör.
jag satt o tittade hela tiden.
så nu är man ihop sydd och omplåstrad och bedövningen har släppt.
AJ!
men tack för utrskrift av smärtstillande som han hade tänkt skippa och sa 2 ipren funkar också.
men han såg på mig att jag varit med om detta förut och att jag  visste att det förmodligen skulle göra ondare än så.
dr gestblom har hört delar av min tyskhistoria så ingen idé att lura mig!
inget knark som jag hoppats på men det hjälper ;)

och en godispåse hjälper en skadad erika.
fast bäst hade förstås en viss berglo hjälpt.

denna gång ska jag undvara er från bilder på tån.
egoboost istället.

e.

image475
image476


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0