vanlig vodka.

image121

"jag har köpt VANILJ vodka kvällen till ära"
efter halva flaska såg vi att det stod VANLIG vodka.
jösses jag låg dubbel.

vill inte göra någon besviken. vill inte att någon ska ta åt sig på fel sätt.
kanske handlar det bara om att jag kommit en liten liten bit längre.
skitsamma. varför ska jag be om ursäkt för?

igår kväll var första gången sen jag kom hem jag kunde asgarva med alkohol i kroppen.

förfester är alltid bäst. eller så kanske det berodde på att vi gick till arena.
jag var en tant. jösses så små alla är.
men jag hade kul och skönt nog vaknade inte anna och jag i en pool.

halvpizza kirrar bort bakfyllan och nu laddar jag för jennys kalas.
hon har blivit stuuur och gammel. 30 år igår och ferre idag!
jag står för underhållningen, fast det gör jag ju utan att ordna lekar .. hö hö.


image122

det går ta mig fan upp och ner värre än någonsin just nu. fick ett bryt i onsdags kväll igen.
mardrömsdag jag inte ska tänka på nu när jag för några timamr lyckats tränga bort de isblå ögonen.
men jag var spyfärdig efter jobbet av enbart stress. jag fick verkligen hulkningar. så började mardrömmen sen spädde herrn på det om man säger så.
mer än så tänker jag inte förstöra en äntligen positiv blogg med. det får bli en annan gång.
i ett annat liv.



image125

jag var het med stenkoll.

inne drickat är: rosevin
(källa: ola)
nagellack man bör ha: svart även om det nog tillhör vinter/hösten mer och neon och metlliclacken är hetast så håller det ändå.
accessoar måste: liten väska (ska vara så liten att den bärs i handen i vår) och breda svarta bälten i skinn

(mitt bälte dock rullat ihops sig mellan magen och brösten och det är fuskskinn... but hey.. snyggt när jag står upp och väskan är en kuvertväska)

image123

johan checkade ut tidigt igår. märkte inte alls att de bar iväg med drycken.

image124

för han hade ju koll på läget innan.
det är det bästa när ola och johan är med, träffar aldrig fel med live musik.



e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0