half baked.

image115

det är så enkelt att lura någon med ben och jerrys half baked. viska i örat att det är en paus.
detta hände på riktigt fredag innan lördagen då jag åkte.




image114

lura henne för att sedan skicka halva hennes liv i två paket som om inget hade hänt.



inte ens den gamle rogga fick tankarna på annat håll. snarare tvärtom.
när jag stod på gasen hem rann tårarna. för det enda jag vill är att komma hem. hem till warnstedtstrasse 53 och ligga i hans långa armar och titta rakt in i hans isblå ögon.

jag vet inte var jag ska ta vägen.

allt gör så ont. överallt.
nu är du borta. ett eko i mitt huvud där jag kommer ihåg alla ord du sa.
jag faller isär innuti.
du går iväg.
jag är hjälplös.
ibland önskar jag dig allt det sämsta för du ser inte mig som du borde.
i just miss you.




i just love you.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0