datumet är satt.

ikväll är det kalas. men erika ska upp och jobba och är sliten från gårdagen.
så hon håller sig inne och bokar resor.
den 4 juni åker jag till cypern på obestämd tid. ja jo längre än sommaren blir det ju inte.
men det kan bli två veckor eller två månader.
we will see.

det blir till att väcka liv i robban och peo igen.
gryyyyymt!

kasta tyskar och tankar i väggen.
sluta med de sömnlösa nätterna och leva.
ja det är slut och hjärtat blöder fortfarande och jag älskar honom still.
men mitt liv kan inte stå still för detta.
det var kemi mellan oss men tiden passade oss inte.
kanske sen. kanske aldrig.

nu ska jag fokusera på E R I K A.

även om detta inte är den bästa idén och folket där nere är störigt så är linda johanna där.
kjelle. robban.
linda.


image134
hörru. jag laddar med musik.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0