under ytan.

image197


battur idag igen. visst ser det harligt ut nar jag dyker ner? det ar det ocksa.
baksidan av myntet ar alla dessa sma fjortisar.
jag har dromt tva natter om hemresa i nagon form. de har misslyckats sa kanske var det en baktanke med de drommarna att jag ska stanna.
men det ar nagot i mig som vill ha lugn. allt annat an vad detta ar. ata middag med jenny, daniel och mam o pap och busa med matilda ute i stugan.
ha de som kanner mig nara osv osv.
sitta ensam och ata jordgubabr och hora regent sla mot taket.
skulle bara vilja ha en vecka hemma.
jag vet att jag inte hittat tillbaka an och jag ar osaker om det har ar ratt vag. det funkar nar jag ar har. men sen da? nar jag lamnar bubblan som sasongare och kommer hem. ar det fortfarande tarsalta lakan och panik i tomheten efter rovi da?
detta ar ett helt annat liv an hemma. jag har flytt det istallet for att lara mig leva med min egen vardag.
jag dyker enr under vatten ytan sadar som jag langtade efter. det fungerar. det ar den basta medicinen.

svart att forklara for dom som inte ar har. jag har tokkul ute med de jag gillar. men det finns sa manga jag inte gillar. som man inte heller kan strunta i. for dom ar dar jag ar. dom pratar med mig och jag med dom. men dom ar pa en helt annan niva. en niva jag varit pa... nar jag var ung och oforstord. hahah.
nej men arligt.
det och min javla ta ar pafrestande.
pressa en vecka nu. ta beslut innan nasta veckas boende betalning.

och de i crewet jag kom bast overens med har akt eller slutat. happ. sa det ar tomt nar man jobbar. tur att drew och nina kom in i min varld. de ar skona.
skrattar sa jag viker mig dubbel at drew. han ar som en seriefigur. hahah.

idag skulle jag vara nykter. men nu blev jag osaker och festsugen. vem ska ut?
nej erika stanna inne.


e.


image202
sota lilla nina

image194
drewie and me.
image196
vad ar det for smile jag lagt mig till med?
image195
linda var ute! pa fredag gumman... o da ska inte jag le sahar!
image198
image199
frida ar tillbaka i svea :(
image200
image201

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh det ser skitgött ut att dyka i! Simma under vatten funkar alltid! Kom hem till augusti när det är varmt i sverigevattnet så kan vi simma under vattnet i din stuga. Då är jag också tillbaka i värmland,. Du är det bästa som finns! Puss

2007-07-06 @ 10:42:54
Postat av: hagman

hej snygg! du lever allt livet, och en annan sitter här och nästintill dör av tristess... =)
så, fick hem Loke idag, och ajaj vad han och Frigg kivas! här morras det vilt, haha. nästan så jag blir rädd för de små liven, men bara nästan =)
nåväl, ha det gott och skänk en tanke åt trötta gamla köttbullen. hörs! puss

2007-07-06 @ 22:47:00
Postat av: Caroline

Hej tjej! Tack för ditt meddelande. TSOOL påminner mycket om en knäpp höst. Men kul var det. Gosse!
Är kvar i Malmö men eventuellt blir det flytt till stockholm i höst. Inget bestämt ännu. Jag
har inte din aktuella mail. Kan man få den skickad till [email protected] Så kan d få en uppdatering där istället. Krämen und giraffen/ Måånika P.s jag vill ha din bränna...du är snygg! d.s

2007-07-07 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0