tyskland.

huvudet blev battre med en micronap och en bakadpotatis.
barrunda tok fart i vanlig ordning med whiskey cola.


poff. avbruten. herr tysk som jag undvikit nagra veckor nu loggade in. loggade in. han ar online. han ar pa listan. han hade inte dott som han hade gjort i min varld. han ar online. han ar online. han finns. vi fanns.
jag skulle ju posta hans jadra vykort idag.
theres is so much i wanna say but there is nothing i can write
hejda tin tin.
xxx
erika

det var allt som skulle sta. eftersom jag vill beratta men jag vill inte for jag vill inte veta.
jag vill men jag klarar det inte.
till och med bilden jag gjort pa honom som han hanpa msn ger mig inget mer an ilska.
forut var det den vackraste bilden av alla pa honom. jag minns hur jag satt pa skolan i florens och bara stirrade pa den rakt in hans ogon.
jag blir sa arg nar jag ser honom. fylld av ilska och besvikelse.
jag vill inte prata med dig mer.

bort.

igar var det karlstad folk som chris fran rud har nere. visst han ar val trevlig nu.
men det ar sa trakigt med karlstadfolk har.
speciellt dom.
 
nu ska jag kopa tranbarsjos och skita tyskar.

e.

image271

karlstad
chris har blivit lang och jag tjock och brun. hej kottbulle!

image272

av nagon outgrundlig anledning hade de gjort nagra storlekar av barrunda tshirten i bebsistorlek. bred och kort.
pontus provade en. mohahahah.

image273

fraga mig inte vad det ar for min eller ballong huvud.
fran fran girlie night!
nina, jag och lou!



Kommentarer
Postat av: Anna

Du e så jäkla duktig som bara skiter i honom! Jag är verkligen imponerad, jag borde följa ditt exempel. Man tjänar på det i längden. Jag fick inte jobbet i stockholm så förhoppningsvis stannar jag i Karlstad till hösten, vore såååå fint att ha dig i samma stad. Du är enda anledningen att Karlstad e bra! PUSS

2007-07-25 @ 17:18:11
Postat av: Hagman

Chris från rud?! näe, vilka hemska flashbacks jag fick. Och till råga på allt träffade jag Kristina Davidsson för några dagar sen och nu är man plötsligt tjenis som tusan. Jag förstår verkligen att du inte vill ha K-dfolk därnere, haha!
Hoppas du kommer in här iaf, då kanske vi kan åka till universitetet tillsammans =)
Må väl - puss

2007-07-25 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0