naturkraft.

om det anda vore lordag.
annars rusar veckorna forbi har nere. denna vecka kommer vara en langsam pina.
och sen kommer jag sakert inte fa det jag vantat pa anda.
fan.
naturen har sin lag och jag kan inte gora nagot at den.
jag hade kunnat skjuta lite pa lagen om jag hade vetat detta i tid.
skit.
rinn pa for fan. rinn pa som fan. korta ner till till 3 dagar atminstonde.
ahhhhhhhhhh.
allt kommer rinna ut i sanden.
jag vill bara ut ut ut ut.
klarar inte av att sitta hema ikvall. men nej ALLA jobbar. till och med drew fick ett langre pass idag. och nina nattskift. men va fan. crewet saljer for det ar arrival day och frittarna jobbar saklart hacken av sig ute pa flygis med en massa forseningar nar det ar arrival och hogsasong.

noll kontroll.
kanner sa val igen denna situation.

forresten kan jag inte ga hem nu. nar nina gick lamnade hon dorren oppen.
jag kammade mitt har och bakom mig rorde sig nagot pa vaggen.
ett stort javla ackligt flygfa. jag pallar inte sadant. tillsist forsokte jag pricka den med en sko men det blev ju bara att jag skramde den sa nu har den gomt sig. dar min resvaska star!!!!
ar den i min bikini imorgon kommer jag fan kissa pa mig och tappa tampongen samtidigt.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0