matchen fortsatter charterparty.se vs ayianapa.nu

sa var det antligen lordag igen.mensveckan var over och det var dags for annu ett beachparty.
men innan det togs beslutet och nu finns biljetten hem hos linda.
jag ar livradd for att aka hem.
radslan over att saknaden ska komma tillbaka. att jag ska vakna upp och inse att det inte alls hjalpt sa mycket som jag trott.
nar jag ar har har det hjalpt. men hur blir det hemma?
jag aker den tredje augusti fran cyprotisk charter och landar vid fyra tiden svensk tid for att dagen efter ga pa supersvensk kraftskiva med mina nara dar hemma.
KONSTIGT!
halla kraftan! halla snapsen!
linda ar hemma fran usa, det ar inte fy skam det inte. far tanka pa det och kraftorna nar jag lamnar on.
aterigen ska jag ut ur en bubbla.
om bara 19 dagar!!!!!!!! fan.
sa nu ar det fullt os pa alla plan. sol fest bad jobb mat. allt.

det var hur som helst lordag och jag hade fasen inte sett karln pa hela veckan. ingen annan heller.
men tankte jag. beachpartyt jobbar han alltid pa. han maste vara dar.
det gick en timme. tva timmar. tre timmar. nog for att han kommer senare men inte sa sent.
han kom inte alls. var ar karln?
jaja. skit i det erika. din sista tid. inte haka upp sig.
sa det blev ferre pa grabbarna. hamnade vid ett helrors bord och fick gratis drinkar, det var ju trevligt.
PLUPP!
karln kom sent. javligt sent. for sent.
jag ska ta mig fasen ha min andra omgang med honom tankte jag.
efter blue?
deal.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiii!!!!
ok jag visade inte det dar weiit. dock sa jag till nagra fler. skit erika. var tyst han vill ju det. fast jag sainget namn. fast nagra gissade pa pastillen. ooops.

det vart dans och hittade 3 pund fast tappade dock bort 5. sa det lonade ju sig inte.
sen smygtraff utanfor happy 5 min efter att han lamnat arenan.
sa den har gangen lag vi inte pa mage och tittade pa kretafilm. denna gangen lag jag pa mage och han spelade grekisk musik. haha. vilken javla bild.
en harig grek med guldkors runt halsen och oversatter grekisk musik for den svenska blondinen.
ja josses. vad ar det han har som far mig att vilja ata hela han?
men som alltid. erika har ju ingen speciell typ langre. sa varfor inte?
det var val fint att fa hora nagra latar och fa det oversatt. men killen du behover inte oversatta hela playlisten!
jag far INGET grepp om honom heller. jag vill bara ha hans kropp och lite flort sista tiden men han agera sa konstigt. ibland ar han killen som kan allt vet allt och verkar inte alls pa.
sen nar jag skulle ga idag var han jattegosig och han borjade fraga om jag skulle ut ikvall. nar jag sa att jag jobbade fragade han men efter det? nar jag sa att vi hamnade pa grabbarna efter pokern sa verkade det som om han ville dit om han kunde. sa nu kommer ju jag stirra ogonen ur mig for att hitta honom och jag lovar han kommer inte och gor han det blir det sakert den andra sidan av honom.
dessutom sa han att han ville dela sin finaste vad fan det nu var konjak med en basta kompis nagon gang. sen fragar han vill du dela den med mig?
ehh... va?
nar jag gar mot dorren fortstter han va gosig och pratar och slapper ur sig.. by the way we have to arrange a day when i can cook for you! for att visa att han ar sa bra pa det.
ja jo jag sager ju inte nej till det men nu forstar inte jag NAGONTING.
det handlade ju om sex.
?

sa nu kommer erika haka upp sig.
men det ar ju jag.
besatthetens drottning.

19 dagar...

e.

image230
pa beach party flodar kindpussarna ;)
image231

image232
ack du forbannade ta.
image233
vem tog sig den friheten? fuck off!!!
image234
katrin och moa!
image235

image236
toapose med marielle fran karlstad!
image237

image238

image239
trodde ni akte i fredags! sota tjejerna ar kvar till mandag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0