klurigt.


i give you my boobies and the payback is your names.
for nagra av er jag kanner bade har och dar.


dagens "riktiga" inlagg finns langre ner.

mycket noje.


image281


1. Sofie
2. Anna
3. Nina
4. Drew
5. Lisa
6. Linda
7. Linda Johanna
8. Rouven
9. Roger

q: har du pussat nummer 7?
a: jajjemann!

q: vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 9?
a: nar vi spelade yatzy pa hans brygga i hans sommarstuga.

q: när ska du träffa nummer 4?
a: ja nar han nu tanker atervanda hem. troligen imorgon bitti eller inatt.

q: är nummer 6 söt?
a: mycket

q: vad var ditt första intryck av nummer 5?
a: OJ! hundra ar sedan... minns med scarfen och flanellskjortan i mellanstadiet.

q: hur träffade du nummer 3?
a: en kvall pa cypern, dagen efter flyttade hon in hos mig och drew, sen dess kanns det som vi varit vanner for ages

q: gillar du nummer 8?
a: jag alskade honom. vad kan jag saga nu?

q: har du träffat nummer 5 den senaste månaden?
a: faktiskt inte

q: när såg du nummer 2 sist?
a: som hon skrev... vi at sushi slutet av maj innan jag drog.. det var val sist eller?

q: har du varit i nummer 1 hus?
a: bodde fasen dar pa barndomsommrarna... my lovely cous

q: när är nästa gång du ska träffa nummer 9?
a: har han inte flyttat till gbg och skaffat barn sa blir det val nar jag kommer hem for snack, fika, foton och kent/ternheim

q: är du nära vän med nummer 8?
a: jag alskade honom. vad ska jag saga nu?

q: har du gått på bio med nummer 3?
a: nej det finns ingen bio i napa

q: Skulle du kunna gå ut me nummer 4?
a: vi ar sa gott som ute varje dag har i napa

q: vad pratar du och nummer 7 oftast om?
a: allt

q: känner du nummer 1?
a: hon ar min andra halft

q: skulle du kunna ge nummer 6 en kram?
a: aven om vi inte ar oh-kram-kompisar vi ar mer an sa skulle vi latt kunna kramas

q: hur är vänskapen mellan nummer 6 och 7?
a: de vet om varandra och saker om varandra kanske men de har aldrig traffats

q: vad är det bästa med nummer 1?
a: att hon alltid ar dar. aven om det gar ett ar eller ett decennie innan vi ses. vi har alltid varandra.
vi ar tvillingarna som skulle ha kommit.

q: hur länge har du känt nummer 9?
a: blir val 4-5 ar nu

q: har nummer 5 ett förhållande ?
a: inte om det ar mer serost na nar jag akte

q: har du velat slå 2 i ansiktet?
a: jo men da har hon fatt veta det. eller sa vander man upp och ner pa henne.

q: vad är nummer 2´s favoritmat?
a: har inte hon tjatat om gronkal lange och val nar det kommit upp?
det ar ju tyskmat anna!

q: vem av alla är roligast?
a: Drew

q: vem är du oftast med?
a: for tillfallet nina och drew
annars lisa

q: vem är mest högljudd?
a: far nog bli Lisa... mest i fyllan

q: vem är tystast?
a: har inte tysta vanner

q: hur träffade du nummer 6?
a: hon flyttade in pa amin gata i fyran och vi blev ihop tvinmgade av vara foraldrar.
bra gjort mam o pap, carina och hans!

q: vad skulle du göra ifall du aldrig träffat nummer 8?
a: just nu inte ha ett brustet hjarta. men jag vill inte ha det ogjort. han var den basta nar han var han.
en underbar tid. ett underbart mote i florens som blev ett langt forhallande. galet.
jag skulle heller inte kunna tyska sa bra nu.


q: vad skulle du göra ifall nummer 6 och 9 började dejta?
a: jag skulle bli JAVLIGT forvanad! hahaha

e.
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0