hem?

image209
nej erika!
image211image212
image213
roooooomiiiies... sota nina!
image214image215image216image217image218
erikor.
image219
de sota
pokersaljarna
image220
marianne till vanster som jag bodde hos forut nar jag bodde hos linda. goa hanna till hoger!
image221
heiki den finska fritten!

forstar ni varfor jag inte vill aka hem?
jag borde verkligen ga hem och sova. vakande vid 16 idag efter att ha gatt och lagt mig vid 8-10 sadar imorse.
jo jag ar trott och ikvall ar det poker fotninga ehhh :/
kanske hinner med en powernap.
hein ringde forut. ahh vannen! skont att hora din rost, er ar fint att komma hem till i alla fall.. fast konstigt att prata med dig och ga i solen har!

maste ga hem och sova nu. en halvtimma.
oj kan inte ga hem!

ooops.

e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0