gott mod.

annu ett beach party avklarat. jag borja gilla laget. vidare med drew och nina pa ferra hela natten. drew dansar inte. sa jag snurrade runt sjalv pa all skons dansgolv, men kul hade jag.
jag var pa sa grymt bra humor efter partyt. fick sjukt med komplimanger igar. till och med drew gav mig en nar jag kom hem med kameran. ja jo du ser mig alltid annars nyvaken eller pavag att sova.
 nar jag gick hem med kameran plockade jag  upp drew.. eller han mig. han va asgrinig. jag sa nu skiter vi i det och ar glada jag mar skit fint ikvall det ska du ocksa snart gora.

idag nagra timmar pa stranden med hanna innan linda slutade och hon plockade upp oss och jag och linda skumpade runt i bilen pa aventyr till cavo greco. josses vad det skumpade bland stenarna. men enormt fint.
jag sog in av havet. av kanslan. av tystnaden.av att se ayia napa ligga dar under. dock ingen kamera med eftersom det var en impuls ide.
nasta gang. sjukt vackert.
tillbaka i napa ar jag trott och har ont i huvudet. trodde huvudvarken imorse berodde pa alkohol. men jag ar radd att det har bihalsinfalamtion. imorgon blir det lakar besok med forst och framst min andra ta som ser ut som den vanstra gjorde i tyskland. men aven med bihalor och ogon.

blev bjuden till britter och en svensk tjej pa en drink innan jobebt igar.d et var underligt. men de var treviga. fattade dock inget. ashogmusik och snabb brittiska emd accent. josses.

ikvall blir det marabouchoklad och american beauty om datorn ar ledig.






image170
forberedelser...

image172
var kom foten ifran?

image174image171
kramelikram.

image173
heydihoo!

image176image175



e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du verkar ju vara hur poppis som helst, å bruuuuuuuun!! Du är snygg

2007-07-02 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0