det enda ar jag.

image262




med tva veckor kvar och obesvarade javla skit helvetes fylle sms tankte jag till. dinglade med bena och sag horisonten stracka sig mot evigheten.
det ar bara jag och mig sjalv.
varfor halla pa att haka upp sig och tro att man mar battre av att ligga sked?
det enda ratta ar att gora vad som ar kul den har timmen. man vet aldrig vad som hander i nasta.
sa blir det fler kamper mellan oss blir det men jag tanker inte ligga i for att fa det.
nu ar mina sista tva veckor och JAG tanker ha kul som JAG vill utan att bli trampad pa av nagon annan.
sen ar detta ett minne blott.

sa ja efter barrundan i tisdags som var lika blot som alltid har det gatt i ett denna vecka ocksa. och i vanlig ordning toktrott efter party cruise idag med lite alkohol.. dock inte som sist.
ska hem och sova om inte drew har beslagtagit lagenheten med den dar tjejen han smsade om och bad mig vara ute. aldrig i livet. jag ar astrott och tanker fan inte sitta pa nan sten och glo for att han ska knulla.

barrundan fick en jobbig liten lucka fran GG till Manen. men kom tillbaka nar jag jag vandrade ner till Nina som jobbade och klockan hade slagit hennes fodelsedag. sa jag dansade for henne i offlicence shopen. haha.
flimat blev det ocksa. josses.
insag ialf hur ostabil jag var och gick hem.
igar var da henns fodelsedag sa efter pokern dansade vi runt pa all skons stallen.
tokkul!
jag var sa nara att ge upp mina gena val och ga och leta efter karln. men icke jag hoppade in pa castle tillslut och vidare till dansgolvet pa baren pa starskys. super kul!
saklart kade jag och nina som tokar.
nu far det va bra med det. kladerna ar tajta och pengarna ar slut.

och nina fick aven folja med pa cruisen idag. den ar sa harlig!!!!



jag vill men jag klarar inte veta vad du gor. jag vill beratta vad jag gor. men jag kan inte for da kanske du sager vad du gor. da bryter jag ihop igen. jag har insett att ska jag klara verkligheten finns ingen atervando.
tystnad och fortrangning ar det enda som kommer fungerar.
jag tankte starka tankar hela onsdagen. jag. jag. jag.
nar jag kom och vilade satte jag pa christina sturmer. allt foll. jag foll. langt ner. tillbaka.
det var da jag insag att han aldrig kommer fa veta. for jag vill inte veta.
eller jag vill. men jag klarar det inte.
jag klarar det inte utan dig. men jag ar utan dig.
da maste jag ta bort dig helt.
for att ha din hand men inte din kropp, ditt hjarta och dina ogon ar bara som att skara sig om och om igen.

om det gar nar bubblan spricker och verkligheten tar emot mig far vi se.

16 dagar...


e.




image240
pillepillan och errilerri.
image241
pa barrundan da nina besokte oss innan hon skulle jobba.
image242
slurp.
image243
svalja mobilen, ar det bra?
image244
crew
image245
boobies.
image246
luckan borjar...
image247
my bro drew

image248
brother and sister... och nan konstig prick
image249
luckan fortsatter...
image250
efter detta manen... dar ar det morkt...
image251
men har ar vi tillbaka
image252

nina hade blommor i shopen. jag lanade nagra.
image253
lets dance!
image254
Castle Club
nagot annat an GG och Blue Moon, finally. dock jobbtrojan sakalrt. alltid anr jag har kamerna med jobbar jag eller har jobbat sa ni far bara se den pa mig i 2 manader. haha. lovar jag har annat emellan at.
image255

image256
de har flera dansgolv och alla ar tokfyllda.
och inte bara skandenaver!
image257
Castle!
image259
gomorron, dags for batelibat!
image260image261

leon... god och billig ol!


image263
in action. fotat av karln.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med bara du låter skitbra tycker jag, jag är i samma fas själv så kom hem så kan vi vara bara oss fast ihop =)
Saknar dig som fan här, ingen riktig sommar utan badenbaden och dig! Du är brun å jag vill nästan bita i dig bara för det. PUSS

2007-07-20 @ 13:06:44
Postat av: Jenny

Svälja mobben är icke bra... särskilt eftersom den är daniels, skulle nog inte uppskattas om den tog en tur i magtarmkanalen... isch!

2007-07-20 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0