daliga nyheter fore de bra.

 

daliga nyheter:
jag hade en gang en vanster fot med en ta med en bold pa. en gang i hamburg . det borjade i italien. bade italienska och tyska doktorer fick traffa pa den. det sluta med en tysk insats. en langvarig insats. operera.

nu ar det sa att erika har en hoger fot. med en ta pa. en ta med en exakt likadan bold. en ny odaga. jag har forsokt klippa naglen. jag bad min svenska lakare innan jag akte gora det. for tidigt att gora det sa en snygg dr gestblom. tack for det. nu ar det forsent for sma insatser. nu master cypriotiska lakare ta sig an min hogra fot.
europa kortet galler bara pa lokala sjukhus. det kan ta manader att bli opererad.
den privaza tog idag 500 kr for att saga det jag visste och skriva ut ogonsalvor till min inflamation i ogona.
ska det opereras kommer det kosta runt tusenlappen. dock ar alla aterbesok inraknade.
alla aterbesok????
ni hor ju hur det later. ni som vet vet hur lang tid det tog i tyskland.
det kommer ta samma tid har.
vilket innebar:
inget bad. inget jobb. inget dans. lite ga.
stora problemet ar inte pengarna. det ar hur min tillvaro kommer bli om jag gor det har.

nej.
alternativen jag har ar:
1. stanna operara och inte kunna gora nagot

2. lata det vara, ha ont och gora det nar jag kommer hem
(kan ju ha flipflop ialf med risk att alla trampar pa den. AJ! troligen med risk for infektion det ar min egen hypotes men som det ser ur ar nog den risken sann)

3. aka hem nu och operera
(billigare och mindre plaga att inte behova sitte inne nar solen skiner och medelhavet ar dar ute.. men hur ledsamt ar inte det nar jag borjar gilla laget???)


roliga nyheter:
mailar med rovi har nere. ja det ar dumt. men jag har faktiskt minskat pa det. latit bli att svara nagra dagar osv.
hur som hellst. skickade lite bilder igar fran my life here.
svaret jag far efter att han varit ute i helgen och jag allmant om tjejer i hamburg.
 "in hamburg the girls are ugly.. but you have style. it has nothing to do that you  maybe think i am looking for another girl, its just a fact that the girls here, you can forget them against your beauty. even with the turban;;;)))) "
10 poang till mig. mohahah. jag tycker magen har vaxt. det har den ocksa. men senaste har det kommit en massa komplimanger.
dessutom minns jag mycket val nar han inte alls gillade my style ibland. speciellt den dagen da jag gjorde revolt och drog pa mig hans oversize skjorta. hehe.

jag far leva pa det medan tan hatar mig.

nu kanner jag bara for att tokfesta och ha en besatthet att hanga upp mina tankar pa nagon vecka.

e.

image177image178

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför ska dina fötter hålla på å ställa till det för dig?!?! tycker synd om dig!! Tycker inte du ska åka hem, om du kan va kvar! här e de bara piss väder! Fast kommer du hem kan du ju komm aå hälsa på mig :) ta hand om dig! puss

2007-07-02 @ 22:50:49
URL: http://riedmuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0