charterparty.se vs ayianapa.nu

besatthet ar en bra medicin just nu. en medicin som botar mot rovisaknad.

besatthet. det dummaste som finns. nagot av det skonaste som finns.
det bara ar utan krav. det bara finns.
spanning och blickar. ett spel som spelas en stund for att det ar kul.
men man har ingen kontroll for fem javla ore. inte ett skit.
speciellt nu. nar det knappt hunnit rota sig till en riktig besatthet. ingen aning om vart jag har karln. och i besatthetsleken har jag ingen karaktar. what so ever. jag sjunker lagt och min stolthet gick hem for lange sedan.
nu ar ju sa att denna besatthet som sagt knappt borjat och jag kommer tappa den lika snabbt.
ett:
jag tjatade huvudet av karln igar. men erika tyst med din stora kaft och sag ok ses imorrn och GA HEM! jag var inte ens onykter.
tva:
jag gar in i fel vecka. da kommer det hinnas hitta nagon annan medan man vantar pa att veckan ska ta slut.
tre:
enda chansen innan fel vecka startar ar mojligen ikvall. jag kanner mig febrig och inte sarskilt upplagd. dessutom lar jag ha sumpat det mesta igar.


det roliga dock med historien ar att jag dromde natten innan vi ens gjort nagot att vi gjorde en massa. oh vilken trevlig drom. och ni vet nar man har dromt om nagon och vaknar och kanner sig foralskad aven om man drommer om en gammal gubbe eller en ful javel sa satter sig sadana drommar som ett moln av nagot som inte finns.
sa var det.
antagligen darfor jag till vilket pris som helst skulle ha karln. nar det sen var bra som i drommen blev det plotsligt sanning alltihopa och besattheten ar ett faktum.
i made my dream came true. hahaha.

nasta natt dromde jag inte om karln. da lag jag bredvid honom pa mage och kollade pa en jattevacker film om chania/kreta. va???? haha.

charterparty.se VS ayianapa.nu

vi rakar ha likadant jobb och ar konkurrenter.
nu javlar ska matchen vinnas!

jag borjar ju bra med att halla det lite hemligt som vi sa... och skriver det har... haha.
fast vem har nere vet om min blogg?
oj.

e.


image203
nej det ar inte han. detta ar fran beachpartyt igar bara.
image205
ooops. fan. ehh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0