vad gör jag i grums??!!!!


tisdag kväll var enda kvällen vi kunde ses.
jag åkte ut till grums.
vad i helvete gör jag i grums?
jo det bor en fin pär där.
kvällen vart inte så lång då jag fick bilen senare än planerat då min farbror hamnade på akuten och mamma och pappa var tvungna att åka dit såklart. han kom tillbaka till medvetande  igen.
usch. väntat kanske. men  jobbigt. tänker särskilt på pappa då hans bror är den sista han har kvar i "sin" familj.

så det blev korta men mysig sista timmar med pär innan jul och han åker norr över.
god jul och puss och hejdå.
mm kommer sakna.
så blev det onsdag, jag skulle fota, men vädret tillät inte.
hade fortfande bilen. så åkte tillbaka till grums under eftermiddagen, skulle ha julmys med några i klassen på kvällen. men jag blev helt knäckt när jag råkat somna en stund hos pär. så jäkla trött. så jag stannade.
det var en skön dag.
sunesjul, max orginal mål och murre+porre (popcorn)
somna i sked vaknade vid 18 och var helt förstörd som sagt.
men skönt att ligga nära trots pärs febersvallningar emellan åt. stackarn.
tisdagsnatten sov han ju igenting . fy vad jobbigt och där låg jag och snakra gött. hihi.
så upp till skolan på torsdag. puss, god jul och hejdå.
skola hela dagen. jobb hela kvällen.
ville sova med p igen.
enda möjligheten av om han kom till mig.
tills mamma ringde och sa att de inte behövde bilen.
stressad efter jobbet fortsatte jag med pulsen uppe och stressade ut till grums.
toktrött när jag hamnade i ps soffa.
så en natt blev tre nätter.
i grums skönaste säng och med grums finaste pöjk ;)

nu kommer det bli tomt.

hoppade över sista föreläsningen och stannade i grums till han skulle åka. tänkte ju ändå plåta med anna.
men vädret var inte på min sida idag heller.
så det blir julstäd och tvätt.

låter kanske futtigt med att vara ifrån varandra en dryg vecka.
men hittills har vi ju setts i stort sett varje dag.
kommer sakna p.
saknar redan p.

men snart är det jul.
jag gillar jul. speciellt nu.
med tilda i spetsen.
finast i världen.
tyvärr.
ingen kille kommer någonsin ta hennes plats.
men du har en fin andra plats efter henne pär ;)


e.


Kommentarer
Postat av: systern

porre!!!???

2007-12-21 @ 14:26:21
Postat av: me

popcorn jag skrev ju det inom parantes för att slippa kommentarer!

2007-12-21 @ 17:21:40
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0